söndag 30 december 2012

Saknat er...

Inläggen har ju inte varit så speciellt flitiga här den sista tiden..jag mår inte så jättebra, har de sista veckorna haft mkt problem med yrsel och jobbigt med andningen, hoppas det snart blir lite bättre .(  Jag får jag så här i perioder, efter att jag blev opererad för några år sedan i halsen pga cancer.)   Men jag kan säga att jag saknat er en massa!! Hoppas ni alla haft en härlig och avkopplande jul, med go mat och gott sällskap av nära och kära:) Blir lite inspirerad när jag ser denna bilden, och funderar lite fram och tillbaka om vi ska våga oss på att måla om vårat kök i svart,men eftersom jag inte får bestämt mig så är det nog lika bra att vänta ett tag till! så man inte gör något förhastat! Men fint det måste jag säga att det är :) Imorgon är vi bjudna till några goa kompisar, så jag hoppas vi kommer iväg.Jag önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!! kram jessica :)

12 kommentarer:

  1. Så kul att höra från dig igen, välkommen tillbaka! Hoppas verkligen att du kommer att må bättre snart! Yrsel är vad jag förstår det värsta h-e på jorden, maken har stora problem och det påverkar ju alla runt omkring ibland...
    Härlig bild, jag säger; Måla svart!!
    Stora kramen på dig!
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Älskar bilderna från detta hem! Vågar inte måla väggarna svarta men köksinredningen i vårt nya kök blev svart å det ångrar jag inte på! Hoppas att du får ett fint 2013 & att du blir fri från dina plågor..... Krams m

    SvaraRadera
  3. Åh, vännen!
    Hoppas att du snart ska få må bättre!

    Och jag önskar dig ett fantastiskt 2013.
    Med massor av roliga projekt=))

    Stor kram Hannis

    Ps. Tack för dina fina rader i min sorg men också tack för alla fina kommentarer under året som varit!!!

    SvaraRadera
  4. Heej
    Hoppas du snart blir bättre goa du!!!!
    Önskar dig en super nyårsafton!!!! Stor kram Johanna (vintage)

    SvaraRadera
  5. Hej du, hoppas du snart slipper dina plågoandar.
    Jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År och skickar en stor kram!!

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du snart mår bättre. Jag har inte heller haft ork eller inspiration för bloggen. Ett Gott Nytt År önskar jag dig. Kram!

    SvaraRadera
  7. Jag har saknat dig med!
    Stackars dig, hoppas du blir av med besvären vännen, önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

    Kramar Catta

    SvaraRadera
  8. Hoppas det blir bättre igen, fort!!
    God fortsättning på dig! Kram!

    SvaraRadera
  9. vilken underbar blogg! :)
    tur att jag kikade inom här!
    såg att du bor och lever i göteborg, precis som jag :)
    (har dock inte bott här så länge)
    har du några fina inspirationstips?
    kika gärna inom hos mig :)
    varma hälsningar
    Lovisa (la petite perle)

    SvaraRadera
  10. ps... länkar till dig på min blogglista :)

    SvaraRadera
  11. Hej Jessica!
    Hoppas du mår bättre nu!

    Vi finns här när du orkar blogga igen:)

    Sköt om dig,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  12. Hoppas du snart mår bättre...
    Kram Lisa

    SvaraRadera